9 Ocak 2016 Cumartesi

Komşum Ayşe tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Komşum Ayşe ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Mehmet 22 yaşında kaslı ve sapık bir kişiyim. Unutamadığım bu göt sikişi yaklaşık 6 yıl evvel yaşandı. Hep Komşum Ayşe ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Komşum Ayşe hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Komşum Ayşe fena azdırmıştı. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Komşum Ayşe ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yanına geçtim. Üstünde sarı içini gösteren çooook azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Komşum Ayşe ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Komşum Ayşe ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Debelenirken tam seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorla yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder