17 Ocak 2016 Pazar

Ablam Cansu nasıl siktim

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Ablam Cansu ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Mehmet 27 yaşında seks dolu ve çok abaza bir kişiyim. Bu unutulmaz sikiş yaklaşık 6 yıl evvel gerçekleşti. Yıllarca Ablam Cansu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Devasa kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Ablam Cansu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Ablam Cansu çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Ablam Cansu ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yanına gittim. Üzerinde yeşil ateşli çok güzel bir hırka giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Ablam Cansu ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Cansu ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Altımda çok seksi bir biçimdeydi. Amını öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı diline verdim. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder