15 Ocak 2016 Cuma

Türbanlı Baldızım Hatice tecavüzüm

Hepinize merhaba, size bu yazımda Türbanlı Baldızım Hatice ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Ahmet 25 yaşında çok seksi ve çok abaza bir erkeğim. Bu sikiş yanılmıyorsam 6 yıl kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Baldızım Hatice ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Büyüyen yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Türbanlı Baldızım Hatice hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Hatice niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Baldızım Hatice her halükarda benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere geçtim. Üstünde yeşil içini gösteren fazla güzel bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Baldızım Hatice ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Baldızım Hatice ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seksi gözüküyordu. Amını yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder