6 Ocak 2016 Çarşamba

Türbanlı Teyzem Zehra ile çok özel

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Teyzem Zehra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Mustafa 24 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığımız anal seks yaklaşık 4 yıl evvel oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Teyzem Zehra ile seks yapmayı düşlüyordum. Çok seksi kalçası ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama gidip Türbanlı Teyzem Zehra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzem Zehra fena azdırmıştı. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Teyzem Zehra her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde yeşil ateşli çooook azdırıcı bir yelek vardı. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzem Zehra ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzem Zehra ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mustafa yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek kırmızı tangasıyla kalmıştı. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı boğazına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. mrb ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak uyarsa paylasacak tekim tecrube var cifte 05458627062

    YanıtlaSil
  2. mrb ben taner istanbuldan varmi evli esini anlatacak uyarsa paylasacak tekim tecrube var cifte 05458627062

    YanıtlaSil
  3. 0543 977 10 73 özele açık tek erkek arayan evli çiftler arasın

    YanıtlaSil