11 Ocak 2016 Pazartesi

Türbanlı Ablam Nilsu götten sikişim

Selam gençler, size bu yazımda Türbanlı Ablam Nilsu ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Ahmet 29 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir erkeğim. Unutamadığım bu göt sikişi tam olarak 4 yıl önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Ablam Nilsu ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Mükemmel memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete gidip Türbanlı Ablam Nilsu hayaliyle çavuşu devirdim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Ablam Nilsu niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Türbanlı Ablam Nilsu her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde sarı ateşli çooook güzel bir hırka vardı. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Nilsu ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Ablam Nilsu ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seks dolu şekildeydi. Amını öptükçe biraz sakinlemişti. Amını yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. mrb ben taner istanbuldan evli esini anlatacak samimi durusce sohbet edecek uygun olursa esini paylasacak tekim tecrube var cifte 05458627062

    YanıtlaSil
  2. mrb ben taner istanbuldan evli esini anlatacak samimi durusce sohbet edecek uygun olursa esini paylasacak tekim tecrube var cifte 05458627062

    YanıtlaSil