3 Ocak 2016 Pazar

Teyzemin Kızı Nilsu ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, size bu yazımda Teyzemin Kızı Nilsu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Alparslan 24 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığımız sikiş tam olarak 6 yıl evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Teyzemin Kızı Nilsu ile beraber olmayı istiyordum. Mükemmel kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Ayaklanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete giderek Teyzemin Kızı Nilsu hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Nilsu niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Nilsu her şekilde benim olacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde kırmızı ateşli çooook güzel bir blüz vardı. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Teyzemin Kızı Nilsu ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Nilsu ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Alparslan etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca kırmızı tangasıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder