25 Ocak 2016 Pazartesi

Türbanlı Komşum Zeynep tecavüzüm

Selam gençler, size bugün Türbanlı Komşum Zeynep ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Mustafa 16 yaşında çok seksi ve sapık biriyim. Bu olay anal seks yanılmıyorsam 3 sene önce oldu. Yıllarca Türbanlı Komşum Zeynep ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Şahlanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Komşum Zeynep hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Komşum Zeynep çok kötü etmişti beni. İstemese de harika götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Komşum Zeynep her halükarda sikimi tadacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde sarı içini gösteren fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Komşum Zeynep ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonra sessizce üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Komşum Zeynep ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Debelenirken çok sikilmelik gözüküyordu. Amını öptükçe az da olsa rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorla ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder