13 Ocak 2016 Çarşamba

TeyzemZehra ile sikişimiz

Merhaba, sizlere bugün TeyzemZehra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Hasan Hüseyin 28 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Anlatacağım seks yaklaşık 7 sene önce oldu. Kendimi bildim bileli TeyzemZehra ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Harika götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca odama gidip TeyzemZehra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

TeyzemZehra fena azdırmıştı. Zorla çok seksi memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. TeyzemZehra her şekilde benim olacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde sarı seksi çok azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. TeyzemZehra ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. TeyzemZehra ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seks dolu bir biçimdeydi. Amını öptükçe biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorla ağzına verdim. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder