4 Ocak 2016 Pazartesi

TeyzemEmine ile seks hikayemiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi TeyzemEmine ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Alp 27 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu seks yaklaşık 6 yıl evvel gerçekleşti. Uzun zamandır TeyzemEmine ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Devasa memeleri ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Yine seksi sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete giderek TeyzemEmine hayaliyle 31 çektim. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

TeyzemEmine çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi götüne sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. TeyzemEmine her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde yeşil ateşli fazla sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. TeyzemEmine ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. TeyzemEmine ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alp etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Debelenirken tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder