27 Aralık 2015 Pazar

Türbanlı Komşum Nazlı tecavüz hikayesi

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Komşum Nazlı ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Alp 18 yaşında seks dolu ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığım seks hikayesi yanılmıyorsam 3 sene önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Komşum Nazlı ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Komşum Nazlı hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Komşum Nazlı çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Komşum Nazlı her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde kırmızı ateşli fazla sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Komşum Nazlı ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Komşum Nazlı ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı boğazına verdim. Zorla yalatıyordum. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder