28 Aralık 2015 Pazartesi

Türbanlı Öğretmenim Gamze ile sikişimiz

Merhaba, size bu yazımda Türbanlı Öğretmenim Gamze ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Alparslan 19 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığımız sikiş yaklaşık 6 yıl kadar önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Türbanlı Öğretmenim Gamze ile seks yapmayı düşlüyordum. Mükemmel memeleri ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete gidip Türbanlı Öğretmenim Gamze hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Öğretmenim Gamze fena azdırmıştı. Zorla mükemmel götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Öğretmenim Gamze ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde yeşil seksi çok güzel bir yelek vardı. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Öğretmenim Gamze ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Öğretmenim Gamze ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seks dolu gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder