25 Aralık 2015 Cuma

Yeğenim Esma ile çok özel

Merhaba, size bu yazımda Yeğenim Esma ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Adım Faruk 23 yaşında çok seksi ve çok abaza bir kişiyim. Bu göt sikişi tam olarak 4 yıl evvel oldu. Sikim kalktığından itibaren Yeğenim Esma ile beraber olmayı düşlüyordum. Mükemmel bacakları ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine seksi elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Ayaklanan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak odama giderek Yeğenim Esma hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Yeğenim Esma niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren çok seksi götüne sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Yeğenim Esma her halükarda benim olacaktı. Salona yakınına vardım. Üstünde sarı seksi çok sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Esma ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Yeğenim Esma ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Faruk etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda sadece sarı kilotuyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok seks dolu gözüküyordu. Boynunu öptükçe az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder