6 Aralık 2015 Pazar

Teyzemin Kızı Zehra ile uzun sex

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Teyzemin Kızı Zehra ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Ahmet 24 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığımız anal seks yaklaşık 5 sene önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Teyzemin Kızı Zehra ile beraber olmayı düşlüyordum. Çok seksi memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Pazardı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya varıp Teyzemin Kızı Zehra hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Zehra niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Teyzemin Kızı Zehra her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üstünde sarı içini gösteren fazla güzel bir yelek giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Zehra ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Teyzemin Kızı Zehra ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek pembe tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seks dolu şekildeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder