22 Aralık 2015 Salı

Ablam Nazlı tecavüz hikayesi

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Ablam Nazlı ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Adım Alp 26 yaşında çok seksi ve çok abaza biriyim. Yaşadığım seks yaklaşık 7 sene evvel oldu. Sikim kalktığından itibaren Ablam Nazlı ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Günlerden Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Kocaman olan ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Ablam Nazlı hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Ablam Nazlı fena azdırmıştı. Cebren harika götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Ablam Nazlı her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde kırmızı seksi fazla sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Ablam Nazlı ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Ablam Nazlı ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek pembe kilotuyla duruyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Altımda tam sikilmelik şekildeydi. Memelerini yaladıkça az da olsa rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder