5 Aralık 2015 Cumartesi

Öğretmenim Betül ile sikişimiz

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Öğretmenim Betül ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Hasan Hüseyin 15 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığımız göt sikişi yanılmıyorsam 7 sene kadar önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Öğretmenim Betül ile seks yapmayı arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete varıp Öğretmenim Betül hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Öğretmenim Betül çok kötü etmişti beni. Zorla harika götüne sahip olacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Öğretmenim Betül her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına gittim. Üzerinde kırmızı seksi çooook sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Öğretmenim Betül ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Öğretmenim Betül ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek sarı tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken tam seksi gözüküyordu. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi ağzına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder