11 Ekim 2015 Pazar

Kankam Asuman ile çok özel

Selam gençler, sizlere şimdi Kankam Asuman ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Faruk 15 yaşında kaslı ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığım anal seks yanılmıyorsam 5 sene kadar önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kankam Asuman ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak banyoya varıp Kankam Asuman hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kankam Asuman çok kötü etmişti beni. Cebren harika amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Kankam Asuman her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üzerinde yeşil ateşli çooook güzel bir hırka giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kankam Asuman ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Kankam Asuman ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Faruk yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda yalnızca kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seksi gözüküyordu. Boynunu okşadıkça biraz rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil