12 Ekim 2015 Pazartesi

Türbanlı Amcamın Kızı Esma tecavüz hikayesi

Merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Amcamın Kızı Esma ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Alp 18 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Yaşadığım seks hikayesi tam olarak 3 sene evvel yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Amcamın Kızı Esma ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Türbanlı Amcamın Kızı Esma hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Amcamın Kızı Esma çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Amcamın Kızı Esma ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde kırmızı seksi fazla sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Amcamın Kızı Esma ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Esma ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca sarı tangasıyla kalmıştı. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seksi şekildeydi. Memelerini öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin efendi saygılı sevimli paylaşacak 0543 453 45 25

      Sil
  2. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil