30 Ekim 2015 Cuma

Teyzemin Kızı Ada nasıl siktim

Selam gençler, siz değerli takipçilere bu yazımda Teyzemin Kızı Ada ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Ahmet 20 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Bu sikiş tam olarak 4 sene kadar önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Teyzemin Kızı Ada ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Yine seksi elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Teyzemin Kızı Ada hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Ada çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Ada ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yanına gittim. Üzerinde sarı içini gösteren çooook azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Teyzemin Kızı Ada ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Ada ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda sadece sarı kilotuyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken çok sikilmelik gözüküyordu. Memelerini okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz 0543 453 45 25

    YanıtlaSil