27 Ekim 2015 Salı

Türbanlı Ablam Candan tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Ablam Candan ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Faruk 21 yaşında çok seksi ve sapık bir erkeğim. Bu olay göt sikişi yanılmıyorsam 3 sene önce gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Ablam Candan ile beraber olmayı arzuluyordum. Çok seksi memeleri ile beni azdırıyordu. Günlerden Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Büyüyen sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya gidip Türbanlı Ablam Candan hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Ablam Candan çok kötü etmişti beni. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Ablam Candan her şekilde benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde sarı içini gösteren çooook güzel bir yelek vardı. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Ablam Candan ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Ablam Candan ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Faruk sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil