23 Ekim 2015 Cuma

Türbanlı Amcamın Kızı Nazlı ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, size şimdi Türbanlı Amcamın Kızı Nazlı ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Feyzullah 17 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Anlatacağım anal seks yaklaşık 2 yıl evvel oldu. Hep Türbanlı Amcamın Kızı Nazlı ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Günlerden Cumaydı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete varıp Türbanlı Amcamın Kızı Nazlı hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Amcamın Kızı Nazlı niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Amcamın Kızı Nazlı her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yakınına vardım. Üstünde kırmızı seksi çok güzel bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Amcamın Kızı Nazlı ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Amcamın Kızı Nazlı ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda bir tek pembe tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Altımda çok sikilmelik şekildeydi. Amını okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil