13 Ekim 2015 Salı

Türbanlı Kankam Sevilay götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Kankam Sevilay ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 26 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığımız göt sikişi tam olarak 6 yıl evvel yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Kankam Sevilay ile beraber olmayı istiyordum. Devasa götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Yine içini gösteren sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak banyoya varıp Türbanlı Kankam Sevilay hayaliyle çavuşu devirdim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kankam Sevilay niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel amına koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kankam Sevilay ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yakınına vardım. Üstünde kırmızı ateşli çooook güzel bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kankam Sevilay ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra yavaşça vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kankam Sevilay ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Amını öptükçe biraz sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




3 yorum:

  1. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

      Sil
  2. Mrb ben Onur olgun anlayışlı dostluga arkadaşlıga önem veren sekse düşkün biriyim.Duygularını hislerini arzularını paylaşmak isterseniz num 536 486 3348 arayın tanışalım.NOT:Sadece bayanlar...

    YanıtlaSil