7 Ekim 2015 Çarşamba

Komşum Gökçe tecavüzüm

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Komşum Gökçe ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Alp 16 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığımız sikiş tam olarak 4 yıl önce oldu. Uzun zamandır Komşum Gökçe ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Büyüyen ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete varıp Komşum Gökçe hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Komşum Gökçe çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Komşum Gökçe her şekilde sikimi tadacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde yeşil seksi çooook sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Komşum Gökçe ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Komşum Gökçe ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alp etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı diline götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı 0543 453 45 25

    YanıtlaSil