28 Ekim 2015 Çarşamba

Türbanlı Yeğenim Candan ile çok özel

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Yeğenim Candan ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Alparslan 28 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir kişiyim. Bu anal seks yaklaşık 4 sene kadar önce yaşandı. Yıllarca Türbanlı Yeğenim Candan ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle evde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan ufaklığı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Yeğenim Candan hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Yeğenim Candan fena azdırmıştı. Zorla mükemmel amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Yeğenim Candan her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üstünde sarı ateşli fazla sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Yeğenim Candan ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Yeğenim Candan ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok sikilmelik bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Amını okşuyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorla yalatıyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar geç bayanlar arasin 0543 453 45 25

    YanıtlaSil