4 Ekim 2015 Pazar

Teyzemin Kızı Asya ile sikişimiz

Hepinize merhaba, size bugün Teyzemin Kızı Asya ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Mehmet 15 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık biriyim. Anlatacağım anal seks yanılmıyorsam 6 sene evvel gerçekleşti. Yıllarca Teyzemin Kızı Asya ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa memeleri ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya gidip Teyzemin Kızı Asya hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Teyzemin Kızı Asya niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Teyzemin Kızı Asya ne olursa olsun benim olacaktı. Salona bulunduğu yere geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Teyzemin Kızı Asya ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Teyzemin Kızı Asya ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Mehmet yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca sarı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Altımda aşırı seksi gözüküyordu. Amını öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı diline götürdüm. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil