1 Eylül 2015 Salı

Türbanlı Teyzemin Kızı Ceyda nasıl siktim

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Ceyda ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Zeki 28 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu seks yanılmıyorsam 6 yıl kadar önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Teyzemin Kızı Ceyda ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa kalçası ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yetmişti. Kocaman olan sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya giderek Türbanlı Teyzemin Kızı Ceyda hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzemin Kızı Ceyda fena azdırmıştı. Cebren çok seksi amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Ceyda her şekilde sikimi tadacaktı. Salona yakınına vardım. Üstünde yeşil içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Ceyda ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra yavaşça üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Ceyda ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken çok sikilmelik gözüküyordu. Memelerini yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




2 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bır bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz sadece bayanlar arasin bütün bunlar olan her şeyi telefon da konuşulur bayanlar saygilar cddi efendi bayanlar 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil