2 Eylül 2015 Çarşamba

Amcamın Kızı Zehra tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere bu yazımda Amcamın Kızı Zehra ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Zeki 17 yaşında çok sikici ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz seks yanılmıyorsam 5 yıl kadar önce oldu. Uzun zamandır Amcamın Kızı Zehra ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Çok seksi götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Amcamın Kızı Zehra hayaliyle çavuşu devirdim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Amcamın Kızı Zehra çok kötü etmişti beni. Zorla çok seksi memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Amcamın Kızı Zehra ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde kırmızı seksi çooook azdırıcı bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Amcamın Kızı Zehra ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Amcamın Kızı Zehra ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Zeki yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Sikimi boğazına verdim. Zorla ağzına verdim. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil