29 Eylül 2015 Salı

Türbanlı Kardeşim Nilsu ile sikişimiz

Selam gençler, sizlere bu yazımda Türbanlı Kardeşim Nilsu ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı anlatacağım. Adım Alparslan 29 yaşında kaslı ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığım sikiş yaklaşık 2 sene evvel yaşandı. Yıllarca Türbanlı Kardeşim Nilsu ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Yine seksi elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Harekete geçen sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak banyoya varıp Türbanlı Kardeşim Nilsu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kardeşim Nilsu fena azdırmıştı. Zorla mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Kardeşim Nilsu her şekilde benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üzerinde sarı ateşli çok sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Nilsu ile şaka bahanesiyle güreşmeye başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kardeşim Nilsu ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken çok sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar arasin her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil