27 Eylül 2015 Pazar

Türbanlı Ablam Zehra götten sikişim

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Ablam Zehra ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Ben Hasan Hüseyin 26 yaşında seks dolu ve çok abaza bir erkeğim. Anlatacağım sikiş yanılmıyorsam 2 yıl kadar önce yaşandı. Hep Türbanlı Ablam Zehra ile seks yapmayı arzuluyordum. Harika bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Ayaklanan ufaklığı göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak tuvalete giderek Türbanlı Ablam Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Ablam Zehra fena azdırmıştı. İstemese de harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Ablam Zehra ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yanına vardım. Üzerinde yeşil seksi çooook güzel bir blüz giymişti. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Ablam Zehra ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Ablam Zehra ve götü benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca pembe dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken tam sikilmelik gözüküyordu. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı boğazına verdim. Zorla yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil