5 Eylül 2015 Cumartesi

Yeğenim Zeynep ile çok özel

Selam gençler, size şimdi Yeğenim Zeynep ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Zeki 18 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Anlatacağım erotik hikaye yaklaşık 7 sene önce oldu. Uzun zamandır Yeğenim Zeynep ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Cumaydı. Yine azdırıcı eteğiyle evde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Yeğenim Zeynep hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Zeynep çok kötü etmişti beni. Zorla harika memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Yeğenim Zeynep ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook güzel bir yelek bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Yeğenim Zeynep ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Yeğenim Zeynep ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki sikme beni diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı sikilmelik şekildeydi. Amını okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı diline verdim. Zorlayarak ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil