22 Eylül 2015 Salı

Öğretmenim Gamze ile seks hikayemiz

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Öğretmenim Gamze ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Alparslan 30 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Yaşadığım anal seks yanılmıyorsam 6 sene kadar önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Öğretmenim Gamze ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak odama gidip Öğretmenim Gamze hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Öğretmenim Gamze niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Öğretmenim Gamze her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına gittim. Üstünde kırmızı seksi fazla sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Öğretmenim Gamze ile şaka bahanesiyle boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Öğretmenim Gamze ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca sarı tangasıyla duruyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Amını öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Sikimi ağzına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil