26 Eylül 2015 Cumartesi

TeyzemCansu ile ateşli hikaye

Merhaba, size bugün TeyzemCansu ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Alparslan 28 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Bu anal seks yaklaşık 3 yıl önce oldu. Uzun zamandır TeyzemCansu ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Çok seksi götü ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle odamda dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak odama varıp TeyzemCansu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

TeyzemCansu fena azdırmıştı. Zorla harika amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. TeyzemCansu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona yanına gittim. Üstünde sarı seksi çok sik kaldırıcı bir yelek vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. TeyzemCansu ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. TeyzemCansu ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Sikimi diline verdim. Zorla yalatıyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil