20 Eylül 2015 Pazar

Türbanlı Teyzem Hatice nasıl siktim

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Teyzem Hatice ile ne şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Alparslan 20 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Bu sikiş yaklaşık 7 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Türbanlı Teyzem Hatice ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Türbanlı Teyzem Hatice hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzem Hatice çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Teyzem Hatice ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren çok sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzem Hatice ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzem Hatice ve memeleri artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alparslan etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini soyduğumda sadece sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı sikilmelik gözüküyordu. Memelerini yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil