8 Eylül 2015 Salı

Türbanlı Baldızım Ferda nasıl siktim

Selam gençler, size bugün Türbanlı Baldızım Ferda ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Mehmet 23 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığım seks tam olarak 7 yıl kadar önce oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Baldızım Ferda ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi elbisesiyle evde dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan ufaklığı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama giderek Türbanlı Baldızım Ferda hayaliyle çavuşu devirdim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Ferda niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Baldızım Ferda her halükarda benim olacaktı. Salona yakınına gittim. Üstünde sarı ateşli fazla azdırıcı bir hırka vardı. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Baldızım Ferda ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Baldızım Ferda ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken tam seksi gözüküyordu. Boynunu yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




3 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz seksi seven bayanlar arasin geç bayanlar arasin her şeyi paylaşan bayanlar arasin efendi saygılı sevimli 0543 453 45 25

    YanıtlaSil