12 Mart 2016 Cumartesi

Ablam Esma ile sikiş

Merhaba, size bu yazımda Ablam Esma ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Alp 26 yaşında seks dolu ve çok abaza biriyim. Bu erotik hikaye yanılmıyorsam 6 sene kadar önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Ablam Esma ile beraber olmayı düşlüyordum. Çok seksi bacakları ile beni azdırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi seksi sütyeniyle odamda geziniyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete giderek Ablam Esma hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Ablam Esma fena azdırmıştı. Zorla harika memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Ablam Esma her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde yeşil seksi çooook azdırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Ablam Esma ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Ablam Esma ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda bir tek sarı tangasıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok sikilmelik şekildeydi. Memelerini öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder