29 Mart 2016 Salı

Türbanlı Baldızım Hatice tecavüzüm

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Baldızım Hatice ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Ahmet 28 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Bu olay göt sikişi tam olarak 2 yıl önce oldu. Yıllarca Türbanlı Baldızım Hatice ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Baldızım Hatice hayaliyle 31 çektim. Am düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Hatice çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Baldızım Hatice her halükarda benim olacaktı. Salona yakınına gittim. Üzerinde kırmızı içini gösteren fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Baldızım Hatice ile gülerek güreşmeye başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üstüne çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Baldızım Hatice ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok sikilmelik gözüküyordu. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi boğazına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil