1 Mart 2016 Salı

Türbanlı Öğretmenim Fatma ile uzun sex

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Öğretmenim Fatma ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Ben Hasan Hüseyin 17 yaşında çok sikici ve sapık bir erkeğim. Yaşadığımız seks yanılmıyorsam 4 sene önce oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Öğretmenim Fatma ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan yarrağımı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Türbanlı Öğretmenim Fatma hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Öğretmenim Fatma fena azdırmıştı. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Öğretmenim Fatma her şekilde sikimi tadacaktı. Salona yanına gittim. Üzerinde sarı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir blüz vardı. Yanına doğru yanaştım. Belli etmeden elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Öğretmenim Fatma ile gülerek tartışmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Öğretmenim Fatma ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca sarı tangasıyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seks dolu şekildeydi. Amını yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı diline verdim. Zorla ağzına verdim. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum: