9 Mart 2016 Çarşamba

Türbanlı Teyzemin Kızı Asya ile ateşli hikaye

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Asya ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Ben Alp 20 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu seks tam olarak 6 yıl kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Teyzemin Kızı Asya ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Kocaman olan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Asya hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzemin Kızı Asya çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel götüne koyacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Asya her şekilde benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde sarı içini gösteren çok azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Asya ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Asya ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Alp etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek kırmızı kilotuyla kalmıştı. Memelerini ısırmaya başlamıştım. Altımda tam seks dolu şekildeydi. Amını yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder