31 Mart 2016 Perşembe

Türbanlı Teyzem Esra ile ateşli hikaye

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Teyzem Esra ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Feyzullah 28 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz göt sikişi yaklaşık 3 yıl kadar önce oldu. Yıllarca Türbanlı Teyzem Esra ile beraber olmayı istiyordum. Devasa götü ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Ayaklanan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya gidip Türbanlı Teyzem Esra hayaliyle çavuşu devirdim. Göt arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzem Esra fena azdırmıştı. Zorla harika amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Teyzem Esra ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı ateşli çok güzel bir yelek vardı. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzem Esra ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzem Esra ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı seksi şekildeydi. Amını okşadıkça az da olsa rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil