2 Mart 2016 Çarşamba

Ablam Melisa götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Ablam Melisa ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Alparslan 17 yaşında kaslı ve sapık bir erkeğim. Yaşadığım seks hikayesi yanılmıyorsam 7 sene evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Ablam Melisa ile beraber olmayı arzuluyordum. Çok seksi bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi azdırıcı sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Şahlanan yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete gidip Ablam Melisa hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Ablam Melisa çok kötü etmişti beni. Zorla harika amına koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Ablam Melisa ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yakınına gittim. Üzerinde yeşil içini gösteren çok güzel bir yelek giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Ablam Melisa ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra yavaşça üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Ablam Melisa ve götü çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri soyduğumda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken çok sikilmelik gözüküyordu. Memelerini yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikiyorum.




2 yorum:

  1. 003389505007 sohbet muhabbet etmek isteyenler arasın bayan numarasıdır sizi bekliyor beyler😉

    YanıtlaSil
  2. Selam ferhat urfadan 05322881621

    YanıtlaSil