22 Mart 2016 Salı

Türbanlı Ablam Candan ile uzun sex

Merhaba, size bugün Türbanlı Ablam Candan ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Mustafa 17 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Unutamadığım bu sikiş yanılmıyorsam 4 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Ablam Candan ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa bacakları ile beni azdırıyordu. Günlerden Salıydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Şahlanan yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama giderek Türbanlı Ablam Candan hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Ablam Candan niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Ablam Candan ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yakınına gittim. Üzerinde kırmızı ateşli çooook sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Yanına doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Ablam Candan ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Ablam Candan ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca pembe tangasıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder