10 Mart 2016 Perşembe

Amcamın Kızı Nevra ile çok özel

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Amcamın Kızı Nevra ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Alp 30 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza biriyim. Bu olay sikiş yaklaşık 6 yıl evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Amcamın Kızı Nevra ile beraber olmayı düşlüyordum. Harika götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Yine beni azdırmaya yetmişti. Ayaklanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya giderek Amcamın Kızı Nevra hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Amcamın Kızı Nevra niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Amcamın Kızı Nevra ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil ateşli çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Amcamın Kızı Nevra ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Amcamın Kızı Nevra ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alp sikme beni diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca sarı kilotuyla kalmıştı. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda tam seksi bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı diline verdim. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder