8 Mart 2016 Salı

Türbanlı Kardeşim Nazlı ile sikişimiz

Merhaba, siz değerli takipçilere bugün Türbanlı Kardeşim Nazlı ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 29 yaşında seks dolu ve sapık bir kişiyim. Bu unutulmaz erotik hikaye yanılmıyorsam 3 sene önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Türbanlı Kardeşim Nazlı ile seks yapmayı arzuluyordum. Harika memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete varıp Türbanlı Kardeşim Nazlı hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kardeşim Nazlı fena azdırmıştı. Cebren harika götüne sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Nazlı her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üzerinde kırmızı ateşli çooook güzel bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Nazlı ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kardeşim Nazlı ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Hasan Hüseyin yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Altımda çok seksi gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz sakinlemişti. Amını yalıyordum. Ufaklığı ağzına verdim. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder