6 Mart 2016 Pazar

Amcamın Kızı Begüm ile ateşli hikaye

Selam gençler, sizlere bu yazımda Amcamın Kızı Begüm ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Ahmet 23 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu olay göt sikişi tam olarak 5 yıl önce oldu. Uzun zamandır Amcamın Kızı Begüm ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika kalçası ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Yine seksi eteğiyle evde geziniyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama varıp Amcamın Kızı Begüm hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Amcamın Kızı Begüm fena azdırmıştı. Zorla mükemmel memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Amcamın Kızı Begüm ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üzerinde sarı seksi çok azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Amcamın Kızı Begüm ile gülerek boğuşmaya karar vermiştim. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Amcamın Kızı Begüm ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Ahmet yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken aşırı seks dolu gözüküyordu. Amını öptükçe biraz rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi ağzına verdim. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum: