27 Mart 2016 Pazar

Türbanlı Öğretmenim Sevilay tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Öğretmenim Sevilay ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Faruk 24 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir kişiyim. Anlatacağım sikiş yanılmıyorsam 5 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Öğretmenim Sevilay ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle içerde dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Şahlanan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak odama giderek Türbanlı Öğretmenim Sevilay hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Öğretmenim Sevilay fena azdırmıştı. İstemese de çok seksi memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Öğretmenim Sevilay her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde yeşil içini gösteren çooook güzel bir hırka giymişti. Yakınına yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Öğretmenim Sevilay ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Öğretmenim Sevilay ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Debelenirken çok seksi gözüküyordu. Memelerini yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi diline uzattım. İstemese de yalatıyordum. Bir süre kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil