4 Mart 2016 Cuma

Amcamın Kızı Ada tecavüz hikayesi

Selam gençler, size bugün Amcamın Kızı Ada ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Feyzullah 24 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu olay göt sikişi tam olarak 7 sene önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Amcamın Kızı Ada ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle içerde dolanıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca odama gidip Amcamın Kızı Ada hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Amcamın Kızı Ada çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Amcamın Kızı Ada her şekilde benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde kırmızı ateşli çooook sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Amcamın Kızı Ada ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Amcamın Kızı Ada ve götü benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Feyzullah yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda bir tek kırmızı tangasıyla duruyordu. Memelerini öpmeye başlamıştım. Debelenirken aşırı seksi şekildeydi. Boynunu öptükçe biraz sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı boğazına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL
    NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    5316191265 NO ÖZELE AÇIK

    YanıtlaSil
  2. Selam ferhat urfadan 05322881621

    YanıtlaSil