24 Mart 2016 Perşembe

Öğretmenim Ayşe ile sikişimiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Öğretmenim Ayşe ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Benim adım Faruk 27 yaşında seks dolu ve çok abaza bir kişiyim. Bu unutulmaz anal seks yanılmıyorsam 3 yıl önce gerçekleşti. Yıllarca Öğretmenim Ayşe ile doyasıya sikişmeyi arzuluyordum. Çok seksi bacakları ile beni azdırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Öğretmenim Ayşe hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Öğretmenim Ayşe niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Öğretmenim Ayşe her şekilde benim olacaktı. Salona bulunduğu yere vardım. Üzerinde sarı seksi fazla sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Öğretmenim Ayşe ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Daha sonra yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Öğretmenim Ayşe ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca sarı tangasıyla duruyordu. Memelerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok seks dolu bir biçimdeydi. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı ağzına verdim. İstemese de yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil