25 Mart 2016 Cuma

Kardeşim Ayşe ile sikişimiz

Selam gençler, sizlere bugün Kardeşim Ayşe ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Ben Mustafa 25 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Bu olay seks yanılmıyorsam 7 sene önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Kardeşim Ayşe ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zaman olduğu gibi azdırıcı elbisesiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen sikimi saklamak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya giderek Kardeşim Ayşe hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kardeşim Ayşe niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Kardeşim Ayşe her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde sarı seksi fazla sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kardeşim Ayşe ile gülerek tartışmaya başlamıştık. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce üstüne geçtim Sikimi amına yasladım. Kardeşim Ayşe ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Mustafa yapma diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda sadece pembe dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi boğazına verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil