5 Mart 2016 Cumartesi

Türbanlı Teyzem Ada ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Teyzem Ada ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Mustafa 28 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu unutulmaz seks hikayesi tam olarak 3 yıl evvel yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Teyzem Ada ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Salıydı. Yine seksi eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya gidip Türbanlı Teyzem Ada hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzem Ada niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzem Ada her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına vardım. Üstünde sarı ateşli fazla azdırıcı bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzem Ada ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzem Ada ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini çıkardığımda sadece sarı tangasıyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken çok seksi bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikişiyoruz.




1 yorum: