3 Mart 2016 Perşembe

Kankam Esra nasıl siktim

Selam gençler, sizlere şimdi Kankam Esra ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Feyzullah 29 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Unutamadığım bu göt sikişi yaklaşık 4 sene kadar önce oldu. Yıllarca Kankam Esra ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Yine azdırıcı eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Ayaklanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Kankam Esra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kankam Esra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Kankam Esra her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde kırmızı ateşli fazla azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Kankam Esra ile şaka yollu güreşmeye başlamıştık. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru sessizce üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Kankam Esra ve götü artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Feyzullah sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda yalnızca kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi ağzına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




1 yorum: