26 Mart 2016 Cumartesi

TeyzemSevilay tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere bugün TeyzemSevilay ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Mehmet 27 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Bu erotik hikaye yanılmıyorsam 2 yıl önce yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri TeyzemSevilay ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Yine azdırıcı sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak banyoya giderek TeyzemSevilay hayaliyle 31 çektim. Göt düşüncesiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

TeyzemSevilay çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. TeyzemSevilay her şekilde benim olacaktı. Salona yakınına geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren çok güzel bir hırka vardı. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. TeyzemSevilay ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. TeyzemSevilay ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mehmet etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL mutsuz yannız BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil